W związku ze znacznym wzrostem zachorowań na wirusa SARS Cov-2 na terenie Powiatu Gryfińskiego oraz wprowadzeniem nowych obostrzeń od dnia 28 grudnia 2020 r. w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo i minimalizację ryzyka zakażeń

informujemy, że 

od dnia 29 grudnia 2020 r. do dnia 17 stycznia 2021 r.

URZĄD ZAMKNIĘTY JEST DLA INTERESANTÓW

bezpośrednia obsługa interesantów będzie tylko w wyjątkowych sytuacjach po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z pracownikiem.

Decyzję o konieczności wejścia interesanta do dalszej części budynku podejmuje pracownik.

Zwracamy się z prośbą do Mieszkańców naszej gminy oraz osób z zewnątrz o ograniczenie wizyt w urzędzie.

Niezbędną dokumentację dotyczącą prowadzonych spraw i inną korespondencję można dostarczyć za pośrednictwem poczty polskiej, usług kurierskich lub elektronicznie na skrzynkę e-mail: gmina@mieszkowice.pl
 

Pozostajemy do Państwa dyspozycji pod adresem

e-mail: gmina@mieszkowice.pl oraz telefonicznie : 91 4 666 900.

Wszystkie numery telefonów są dostępne na stronie bip.mieszkowice.pl zakładka: „Jak załatwić sprawę” – „Dane adresowe”

Prosimy Mieszkańców oraz interesantów o wyrozumiałość i cierpliwość.