Komunikat
28-12-2020
W związku ze znacznym wzrostem zachorowań na wirusa SARS Cov-2 na terenie Powiatu Gryfińskiego oraz wprowadzeniem nowych obostrzeń od dnia 28 grudnia 2020 r. w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo i minimalizację ryzyka zakażeń
informujemy, że
od dnia 29 grudnia 2020 r. do dnia 17 stycznia 2021 r.
URZĄD ZAMKNIĘTY JEST DLA INTERESANTÓW
bezpośrednia obsługa interesantów będzie tylko w wyjątkowych sytuacjach po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z pracownikiem.
Decyzję o konieczności wejścia interesanta do dalszej części budynku podejmuje pracownik.
Zwracamy się z prośbą do Mieszkańców naszej gminy oraz osób z zewnątrz o ograniczenie wizyt w urzędzie.
Niezbędną dokumentację dotyczącą prowadzonych spraw i inną korespondencję można dostarczyć za pośrednictwem poczty polskiej, usług kurierskich lub elektronicznie na skrzynkę e-mail: gmina@mieszkowice.pl
Pozostajemy do Państwa dyspozycji pod adresem
e-mail: gmina@mieszkowice.pl oraz telefonicznie : 91 4 666 900.
Wszystkie numery telefonów są dostępne na stronie bip.mieszkowice.pl zakładka: „Jak załatwić sprawę” – „Dane adresowe”
Prosimy Mieszkańców oraz interesantów o wyrozumiałość i cierpliwość.