Na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2018r., poz. 1986) Burmistrz Mieszkowic zaprasza do złożenia oferty cenowej na niżej opisany przedmiot zamówienia pn. „Kompleksowa obsługa kominiarska budynków i lokali mieszkalnych oraz budynków użyteczności publicznej wchodzących w skład mienia Gminy Mieszkowice”

Dane Zamawiającego:

Gmina Mieszkowice, ul. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice, NIP 858-173-09-44, Rg 811686544

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich tj. czyszczenia kominów i kanałów wentylacyjnych oraz wykonanie przeglądów okresowych w budynkach gminnych w roku 2019 zgodnie z art. 62 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.

Usługa obejmuje :

  1. usuwanie zanieczyszczeń z przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych z częstotliwością określoną w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów tj. usuwania zanieczyszczeń z przewodów dymowych i spalinowych:

a) od palenisk opalanych paliwem stałym – co  najmniej raz na trzy miesiące,

b) od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym – co najmniej raz na sześć miesięcy,

c) z przewodów wentylacyjnych – co najmniej raz w roku.

  1. wykonanie jeden raz w roku w terminie do 30 czerwca  okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego sprawności urządzeń kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych)
  2. usuwania nagłych awarii przewodów kominowych nie później niż w ciągu 24 godzin od dnia zgłoszenia,
  3. wymiany do 10 sztuk drzwiczek kominowych według zgłoszenia,

Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia :

  • wpisów w  książce kontroli kominiarskiej, każdorazowo po przeprowadzonym czyszczeniu przewodów,
  • protokołu kontroli wraz ze wskazaniem nieprawidłowości i usterek jeżeli takie występują. Wykonawca określi propozycje co do sposobu usunięcia usterek z zaznaczeniem pilności ich wykonania,
  • opinii kominiarskiej przed i powykonawczej dotyczącej m.in. montażu wkładu kominowego, zmiany systemu ogrzewania, przebudowy komina

Wykaz budynków i lokali stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

Wykaz dokumentów:

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Oferent prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia,
  2. Kserokopie aktualnych uprawnień mistrza kominiarskiego
  3. wypełniony wzór zapytania ofertowego stanowiący załącznik nr 2
  4. Oświadczenie, że Oferent zapoznał się z warunkami postępowania i przyjmuje je bez uwag i zastrzeżeń

Kryteria oceny ofert:

Najniższa ryczałtowa cena brutto za miesiąc usługi.

Ceny należy ustalić na podstawie kalkulacji własnej biorąc pod uwagę przedmiot zamówienia.

Termin realizacji zamówienia oraz związania z ofertą:

01.02.2020 – 31.12.2020, okres związania z ofertą 30 dni.

Termin i miejsce złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć  w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta – Usługi kominiarskie” w Sekretariacie Urzędu Miejskiego  w Mieszkowicach w terminie do dnia 30 styczna 2020 r.

Szczegółowe informacje można uzyskać w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Działalności Gospodarczej Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach tel. 91-4 666-903 lub 91-4-666-938.

Załącznik Nr 1
Formularz